اولین سلام

سلام

وبلاگ قبلی من به یه سری دلایل بسته شد امروز که وبلاگ پویا رو می خوندم به سرم زد که دوباره شروع کنم...به این ترتیب این وبلاگ در ساعت ۲۱:۲۵ روز سه‌شنبه ۴ بهمن ۱۳۸۴ تاًسیس میشه...خب بهتره یه بیو گرافی از خودم بدم: من باران هستم(اسم اصلیم ساراست) متولد ۱۸/۲/۱۳۶۸ (خیلی بچه‌ام؟) اصفهان زندگی می‌کنیم اما اصلیتم شمالیه...از علایقم: گیتار، رنگ آبی(!)، روزای بارونی، شب‌بیداری ،آواز و شعر، دوستام (به خصوص فرناز) ،درس(یک بچه مثبتیم-جون خودم-)و ... دوست پسر هم نداشتم و ندارم ونمی‌خوام( نه تو رو خدا بیا و بخواه، هر چی هیچی بهش نمی‌گم دختره‌ی پررو رو) خلاصه که امیدوارم این دخترک تنها رو تو جمع خودتون راه بدین...خدا نگهدارتون تا بعد...

نظرات 2 + ارسال نظر
تنهاترین عاشق تنها سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:40 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

من اولین نفری هستم که واست کامنت می ذارم پس بهم سر بزن چون می دونم که (مطمئننم) که خوشحال میشی...

سلام به شما که زیبا می نویسید
تو همین نزدیکی شما یه میخونه هست که واسه اومدن تک تک شماها لحظه شماری می کنه پس زیاد منتظرش نذارین ......
منتظر قدوم مبارکتون هستم
میخونه ی حضرت عشق همیشه از شما پذیرایی می کنه الیته میوه ی پذیراییش چیزی نیست جز......عشق....
منتظرتون هستم
در پایان این شعر زیبا را به شما تقدیم می کنم تا آغازی باشد برای آمدن شما به میخونه ی حضرت عشق.....
فعلا...


به نام او که تورا آفرید ...
تقدیم به تو که هرگز نیافتمت
به دنبالت می گردم ای گمشده ی روزها و شبهای من ... کجایی ؟ نیستی ؟ کاش بودی تا سر بر شانه ات می گذاشتم ... تا میگریستم ...
ز دست این دنیای بی وفا که مرا اینگونه کرد ... اری ... کاش می یافتمت ... کاش چشمانم را می بستم و می گشودم و تو را احساس می کردم عزیز دل ...
باشد نیستی ...
هر جا هستی خوش باشی ... تنها نفس بکش چون من با تنفس تو زنده ام ... ای تنهاترین گمشده ام ...
نگو بار گران بودیمو رفتیم
نگو نا مهربان بودیمو رفتیم
اخه اینها دلیل محکمی نیست
بگو با دیگران بودیمو رفتیم
به قول شما عزیز ... واسم دعا کنید زیاد

بیش از1500مقاله و تحقیق رایگان دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:33 ب.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com


سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با124سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست وپنجمین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان:
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد