salam.az daneshgah miamo ba mobile up mikonam,ine ke finglish minevisam.inam ye noeshe khob! halam emruz kheyli behtare.hanuzam tu otagh tanham.baraye shoma:sharmande emruz tu kelas salam nakardam behetun! omidvaram bedunid chera va delkhor nashode bashid! in shere yadam oftade az vaghti umadam tu otagh: marhabaa che ghalbe sangi dashti to! che dele shahre farangi dashti to! marhabaa be in hame eshgho vafa!!!! CHE DELE ZEBRO ZERANGI DASHTI TO!!! ma raftim dg.bye bye!

من تنهاترینم!

دلم گرفته.دلم عجیب گرفته.انگار جای خون تنهایی تو رگهام جریان داره.یعنی تو حالم رو میفهمی...؟

هیچکس از جنس ما نبود

این چنین که هستم

نمیگویم صمیمی

نمیگویم خوب

نمیگویم پاک

نمیگویم…

 

 این رو می نویسم چون شعری بود که دیشب زمزمه اش میکردم...دیشب...  

  

«زیبا ترین حرفت را بگو »

شکنجه پنهان سکوتت را آشکار کن... 

و هراس مدار از آن که بگویند 

ترانه بیهودگی می خوانید. 

چرا که ترانه ما ترانه بیهودگی نیست 

چرا که عشق حرفی بیهوده نیست... 

حتی بگذارآفتاب نیز برنیاید به خاطر فردای ما  

اگر بر ماش منتی است؛  

چرا که عشق، خود فرداست  

خود همیشه است...

 

بیشترین عشق جهان را به سوی تو میاورم 

از معبر فریادها و حماسه ها  

چراکه هیچ چیز در کنار من از تو عظیم تر نبوده است... 

 

*که قلبت چون پروانه یی ظریف و کوچک وعاشق است * 

 

می نویسم برای تو... در روزهایی که تارتر از ذهن مغشوشم هستند...مینویسم برای تو... به امید روزهای روشن...می نویسم برای تو ای غریب آشنا...به امید روزهای آفتابی و شبهای بارانی !