از همه ممنون...

 

سلام به همگی... من واسه یه هفته رفته بودم مسافرت... امروز برگشتم... معلوم نیست که دوباره کی آپ کنم... دیگه ما هم به جمع کنکوریا پیوستیم ...

 

ممنون از دوست خوبم، آقا هومن، که بازم با نظراتش ما رو شرمنده کرد... آیدا خانوم هم راجع به شاعر شعر پست قبلیم سؤال کرده بود...شرمنده یادم رفت اسم شاعرش رو آخرش بنویسم... این شعر مال خانوم سیمین بهبهانی هستش... یکی از شاعرهای توانا که خب البته اول به دلیل اینکه خانوم هستن و بعد به دلیل اینکه شعراشون مستقیماً روی حقایق تلخ جامعه دست می‌ذاره، کتابهاشون حق نشر ندارن... یعنی شعراشون غیرمجازن ...

 

و اما مهمترین دلیل آپ کردن من:

می‌خواستم از دوست خوبم، رضا (پسر مست باران)، که برای اولین بار تو وبلاگ من نظر داده بود، از صمیم قلب تشکر کنم و بگم خیلی خوشحالم کردی  ... باز هم از این کارا بکن ...

 

توی آپ بعدی هم یکی از اشعار خانوم سیمین بهبهانی رو میذارم که حال کنیم...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد