یه جمله‌ی زیبا که یه عزیزی گفت...

تولد و مرگ دو حقیقتند...فاصله‌ی این دو را زندگی کنیم...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
حقیری به نام احسان جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:00 ق.ظ http://www.ganjineyeeshgh.blogfa.com

حقیری هستم نامم احسان
پر وبال شکسته و گناهم احسان
سلامی به لطافت دل عشاق تقدیم به تک سوار دشت عشق
ممنون که به وبلاگم اومدی و ممنون از نظر لطف شما
ویلاگ شما هم بسیار زیبا و با مفهومه و بهترین جمله اینه که میتونم بگم خیلی زیباست امیدوارم همیشه موفق و سلامت و شاداب باشی
در ضمن من حقیر تر از اونی هستم که انسان عاشقی مثل شما از من تعریف کنه من هنوز باید شاگردی شما را بکنم
با تشکر حقیر احسان(آهوی دشت عشق)

...................من که موندم چی بگم...

سروش عشق سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:07 ب.ظ http://rainiboy.blogsky.com

سلام
خیلی زیبا و عمیق بود چند بار خوندمش.

من آپ کردم بیایی خوشحال میشم.

محمد پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:40 ب.ظ

با سلام
از زحمتی که کشیدید تشکر صمیمانه دارم

رشتة محبتت را پاره می کنم شاید
گره خورد و به تو نزدیکتر شوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد