دوباره فکـر چشمــات مـنو به رؤیاها برد...شهوت دیدن تو، مــنو بـه ناکجــا برد...

می‌خوام تو رو ببینم، اما عزیز نمیشه...قلب تو و دل من، قصه‌ی سنگ و شیشه...

کاشکی فقط یه‌شب تو،میومدی به خوابم...شاید که می‌تونستم،راحت یه شب بخوابم...

من و هوای عشقــت، من و هجـوم آواز، فاصـله‌ی من و تـو، نیاز مـن به پرواز...

از وقتی که تو رفتی، دلـم آروم نداره...همیشـه چشـم انتظار، هر لحـظه بیقـراره...

اما دیگه دیدنت، برای مـن یه رؤیاسـت...فاصله‌ی من و تو،قدر هزار تا دریاست...

برای آخرین بار، یه شب به خوابم بیـا، آخـه دیگـه عاشقـت، داره می‌میـره اینجا...

من و هوای عشقــت، من و هجـوم آواز، فاصـله‌ی من و تـو، نیاز مـن به پرواز...

نظرات 4 + ارسال نظر
اوهام جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:39 ق.ظ http://ohaam.blogsky.com

پایدار باشی و عاشق...

حامد جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:12 ق.ظ

سسسسسسسسس

حامد جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:13 ق.ظ

salam khobi? kheili khosh hal ke injaro rah andakhti golam onamiam ke web loget ghabilito ba resohatoo azat gerfte inshala.. be zmaine garm bokhore

حامد جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:33 ق.ظ

salam khobi? are madar behatrin chie har sanie ham adam boos koone baz kame ............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد